To die for!

Jag alskar en vaska som jag har sett pa www.pieces.com. Jag vill ha!!
Den kostar 379.95 pistoler och ar en drom! Den heter Baxley bag och finns under Lookbook, Bags. I love.

Jag gillar verkligen VILA och Vero Moda. Deras klader finns bl.a pa JOY har i London och aven pa vissa department stores. Tyvarr far man ju ge lite mer for kladerna har, men jag tycker att det kan vara vart det om man verkligen gillar nat. Jag ar ju heller inte kand for att vara en spara utan mer en slosa. Men pa nagot satt har jag alltid pengar! Bra va?!

Cilla: Du namnde forut att VILA i Sickla hade sagt att man kunde bestalla pa natet nu? Minns du? Jag kan inte hitta nagot sadant pa natet.

Kram F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0