Tube strike.

Idag klockan 18.00 smaller det! Da ar det planerat en 72 timmars tube strike har i London. Det kommer att bli totalt kaos. Jag ar glad att jag inte jobbar i city. Dessutom gar bade jag och Elli till jobbet sa vi drabbas inte. Dock skulle vi ha traffat var kompis Anneli ikvall men hon fick stalla in pga detta.


"Tube passengers are braced for travel chaos this week after unions confirmed a 72-hour strike by maintenance workers would start on Monday". (BBC)




Om 30 minuter ar det dags for lunch for mig och Elli. Har ni tur sa kanske det blir "live fran receptionen". Jag har med mig matlada idag for ovanlighetens skull. Jag kokade farsk pasta och blandade det med Canneloni beans, rodbetor och skinka och gjorde en dressing pa light creme fraiche, rodlok, salt, vit- och svartpeppar.  Kanske inte later sa gott men det var det for jag at det till middag igar.

Jag ar hungrig!!!

Kram F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0