UNI

Igar var min forsta dag tillbaka i skolan. Vi har inga lektioner den har veckan utan det mest for dom som ar nya i ar och ska lara sig hur allt fungerar. Sa det hande inte sa mycket mer som jag inte redan visste. Men det var kul att traffa mina gamla klasskompisar som jag inte har sett sa mycket utav i sommar. Dessutom gick jag en lang promenad till skolan igar. Det tog mig en timma. Men det var skont med lite vardags motion. Vagen till skolan ar inte lika skon som den till jobbet. Nar jag gar till jobbet sa gar jag langs vattnet bort fran centrala London, men nar jag gar till skolan gar jag mot centrala London och rakt in i smeten. Jag maste ga forbi Big Ben och sen Trafalgar Square, mot Tottenham Court Road och dar ar det packat med folk jamt. Efter 3 ar i London sa har jag fortfarande inte vant mig vid den mangd manniskor man maste trangas med varje dag man aker in till centrala London. Men den forsta halvan pa promenaden ar riktigt fin och inte alls sa manga manniskor. Men London ar en harlig stad.


Kram E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0