Wednesday!

Hurra, da har vi antligen kommit halvvags till helgen. Jag fick precis en inbjudan till nasta veckas London Fashion Week dar min kompis ska spela med sitt band. Sa coolt. Vi far komma bade till fashion showen och till efterfesten. Wohoo...Now, biggest issue, WHAT. TO. WEAR!!! Hjalp, maste shoppa nat i helgen... Joy, here I come. Ska nog spana laget redan ikvall...man vet aldrig.

Igar traffade jag min sota van Sylwia, vi shoppade snacks pa Waitrose och hyrde Wild Hogs. Vi ville verkligen ha en film som inte kravde nagon som helst form av tankeverksamhet...den var ganska rolig men lite pinsam faktiskt.

Jag somnade som en stock vid halv tolv och var gratfardig nar klockan ringde imorse. Dagen gar ganska fort anda och jag ser fram emot imorgon da jag ska traffa Simon.

Nu maste jag jobba lite.

Kram F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0