Action!

Igar nar jag gick hem fran jobbet kom det flera polis bilar korandes i min riktning, jag tankte inte sa mycket pa det eftersom man ser poliser hela tiden har i London. Men pa ca 1 sekund omringar poliserna en bil som stannar langs vagkanten precis intill mig, tre polisbussar omringar bilen och ca 20 poliser med skyddsvastar och automatvapen springer ur bilarna och siktar sina vapen mot foraren i bilen. Dar star jag typ mitt i cirkeln och haller pa att fa en hjartattack av den plotsliga manovern och en polis vinkar at mig att springa undan. Vilket jag gjorde saklart. Jag vet inte vad som hande efter det. Jag sag bara att det kom fler poliser och att ingen fick ga forbi dar. Undrar vad det var for nan kille i bilen? Jag gick i alla fall och skakade resten av vagen hem som en tont eftersom jag blev sa chockad.

E x

Kommentarer
Postat av: boona again

Kan det ha varit en snattare i bilen? Eller körde han mot rött?

2008-04-24 @ 15:15:29
Postat av: Elli

Haha.. han hade nog varit och snattat tuggummi tror jag.

2008-04-24 @ 15:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0