Arla morgon

Fy farao vad det tog emot att ga upp imorse. 06.00 ringde klockan och da var jag i fjarran land i drommarna. Jag snoozade en gang sen masade jag mig upp, duschade och traskade till jobbet. Det ar fortfarande jattekallt och gratt, valdigt deprimerande. Det kanns som om jag inte riktigt vaknat an...jag behover kaffe!




Idag ska jag jobba fran 08.00 - 18.30, en lang dag med andra ord. Men det ar ju Fredag sa det ar ok. Ikvall ska jag pa husfest med Johanna. Jag tror att det kan bli kul aven om jag inte ar speciellt sugen just nu....men det kanske ar ok att inte kanna for att dricka alkohol och festa nar klockan bara ar 08.10?

Helgen i ovrigt blir nog ganska lugn. Jag sparar pengar....

Vad ska ni gora?

Frida x

Elinor: Maila mig dina log-in detaljer sa gor jag ditt timesheet.


Kommentarer
Postat av: Mingla

Är du duktig på bloggdesign? Hade behövt lite hjälp med att byta bakgrundsfärg nämligen :). Bra blogg du har förresten.

2008-04-18 @ 09:25:18
URL: http://heymingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0