Bournemouth

Nu har vi precis haft morgon rast med cappuccino och ananas som Frida hade med sig.

Igar kvall skulle jag vara duktig och aka direkt till gymmet efter jobbet men sa fick jag mess fran Nina som sa att hon ska flytta till Bournemouth nasta onsdag! Sa vi maste traffas innan hon flyttar. Dom ar trotta pa sitt jobb och har fytt nytt jobb dar. Eftersom jag aker till Sverige pa lordag morgon och hon jobbar hela veckan var gardagen den anda dagen som funkade. Sa hon och Devin (hennes man) kom till varan local pub i Pimlico igar kvall pa nagra glas. Riktigt trevligt. Dock lite trott idag bara.  

Trakigt att dom ska flytta fran London men det ar faktist inte sa langt att aka till Bournemouth och halsa pa over en helg eller dag. Dessutom ligger det precis vid kusten sa det ar ju perfekt att aka dit och halsa pa i sommar.


Har ar en bild fran Bournemouth. Det ser riktigt harligt ut. Jag hoppas pa fint vader i sommar!

E x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0