Fotboll och vin.

Helgen har varit jatteskon och jag kanner mig helt utvilad, vilket ar en bra start pa en lang vecka.
I Fredags akte jag till Richmond och at middag med Johanna och hennes valdigt trevliga arbetskamrater. Efter det kopte vi lite vin och annat smatt och gott och akte till festen. Efter lite tveksamheter blev det riktigt trevligt och vi kom inte hem forran strax innan tre. Da promenerade vi faktiskt hem vilket var skont.

I Lordags gjorde jag absolut ingenting. Det var ganska lange sen jag hade en san slapp dag, men skont var det.

Igar hade jag fotbollstraning klockan ett, vi brukar inte spela sa jattelange sa jag hade bestamt med Johanna att traffas vid halv fem. Forsta gangen jag kollade pa klockan var hon kvart over fyra och jag var fortfarande i parken... Johanna blev inte glad...(SORRY)...

Vi stannade en stund till, sen gick vi till puben. Jag skulle bara dricka sparkling water men det slutade med att jag drack tva glas vin...Peer pressure...hehe.  Vi hade iallafall valdigt trevligt.

Nar jag val kom hem sa duschade jag, at lite och sen stupade jag i sang vid halv tio. Harligt!

Sadarja, nu ar ni uppdaterade...vad har ni gjort?

Frida x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0