Fotbollshelg.

Min helg har minst sagt varit all about fotboll. Forutom i Fredags antar jag. Da gick jag till puben med tjejerna och jag blev kvar till stangning. Mycket trevligt men segt att ga upp pa Lordagen da jag skulle mota Laura och Adam for att ta taget till Stratford for att kolla pa West Ham - Newcastle. Det var en riktigt bra forsta halvlek men andra var seg och matchen slutade 2-2 med en skadad Ljungberg som brot ett revben.
Efter matchen fick vi komma in i players lounge dar spelarna kommer ut efter matchen. Jag pratade med malvakten, Robert Green, vilken oerhort stilig man, jag fick fjarilar i magen...
Nar de flesta hade gatt dyker nagon helt ovantad upp, namligen Russell Brand, han skapade mer uppstandelse an nagon av spelarna, det var lite lustigt. Sjalv ar jag verkligen inget fan av honom sa vi gick nar han holl lada som varst.

Vi akte sedan tillbaks till Richmond dar Laura och jag tog ett par drinkar innan jag akte hem.

Igar traffade jag grabbarna i parken klockan 12 for fotboll. Sen kom jag inte hem forran halv elva pa kvallen, vi spelade namligen i tre timmar, sen gick vi till puben och loste varldsproblemen...

Jag ska inte dricka pa ett tag nu...usch...

Hur har ni haft det?

Fx


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag:)

2008-04-28 @ 10:26:27
URL: http://wiiiberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0