Gomiddag

Igar var ju jag och tjejerna (Laura, Lisa och Natalie) pa middag pa Wagamama, det var som en liten avskedsmiddag for Natalie som ska aka till Australien i en manad pa sin systers brollop. Vi hade kommit over 2 for 1 vouchers sa hela kalaset blev bara att kosta halva. Jag at nagot som var helt fantastiskt gott. Det hette Ebi Kare Lomen, det var en kryddig och kramig soppa med coconut milk, shrimp paste, fresh ginger, beansprouts, rakor och nudlar. Den serverades i en jattestor skal och jag at tills jag storknade..den var sa spicy att jag blev helt svettig och dessutom hade jag flackar pa hela skjortan efterat...trevligt matsallskap va...?

 

Mums.

Nu ska jag dricka en smoothie.

Kram


Kommentarer
Postat av: Johanna

Mums! Den kanske jag ska prova om vi gar dit nasta vecka.

2008-04-16 @ 10:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0