Hej

Det var inte igar kara vanner!! Jag har haft lite strul pa jobbet och darfor totalsaknat inspiration till att skriva pa bloggen...sorry.

Idag skiner solen och vi vantar oss sno mot slutet av helgen, fy fan.

Jag har brun-utan-solat mig igar och kanner mig ganska frasch idag men ocksa lite konstig av angorna som jag andats in hela natten...jag gillar verkligen inte lukten av falsk branna produkter.

Jag har ju inte rapporterat om hur det gick med mitt Dermalogica projekt men det kan jag meddela nu, jag ar helt finn-fri och fin i fejan! Kan verkligen rekommenderas!!

Snart blir det lunch, sedan bokning av flyg till Spanien! Hurra!

Ikvall blir det en drink pa S-bar, inget sent dock da jag och Laura ska trana imorgon formiddag.

Imorgon kvall ska jag och Johanna ga ut i Clapham, vi ska bland annat besoka Lost Society och Arch 635 som ska vara bra! Kul kul. Rapport kommer.

Vad ska ni gora?

Kram Frida x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0