Insomnia

Idag ar jag otroligt trott, kunde inte somna igar kvall. Jag kom inte hem forran kvart over nio fran fotbollen, da lagade jag matlada och tog en dusch. Sen lade jag mig vid tio och laste en stund. Sen nar jag tankte somna sa gick det INTE ALLS!!! Sa frustrerande. Jag sov ca 4 timmar sammanlagt sa idag kanner jag mig som ett vandrande vrak!

Fotbollen var rolig, jag gjorde tva mal och lyckades till och med att gora ett sjalvmal, inte illa! Sjalvklart far ju jag, som enda tjej, sta ut med en massa burop och gliringar, men det ar bara pa skoj sa det ar ok.


Bilden har inget med texten att gora.

Idag ska jag bara gora tva saker innan jag ska hem, jobba och ata. Kul va?!

Kram Fx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0