Katten

Nar Elinor och jag jobbar ihop ar det oftast lekstuga...vi har valdigt kul ihop. Mest ar det Elinor som leker eftersom jag ar ganska mycket mognare an henne... ;-)

Nyss kom en av killarna i catering forbi med en sack, nastan som tomten, fast med smorgasar istallet for presenter. Vi tog tva laxmackor och tva ostmackor. Elinor, som aldrig ar nojd, var ju tvungen att klaga pa att hon inte kan ata sa mycket lax och sa att hon skulle kasta resterna till katterna. "Ja, eller till mig", sa jag. Da imiterade Elinor en kastning och jag latsades greppa den med munnen som en tiger...precis da kom nagon forbi och skrattade at oss och fragade om vi var hungriga....vi lyckas alltid gora bort oss...men kul har vi och det ar huvudsaken...!!!

Elinor har aven sa fint "tatuerat" ett hjarta pa min arm med black...kanns professionellt...haha.

F x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0