Mia

Jag pratade precis med min barndomsvan Mia. Hon har nyss fyllt ar sa jag messade henne ett grattis men fick aldrig svar...skumt tyckte jag sa jag ringde upp. Da hade hon visst bytt mobilnummer utan att informera...man tackar!

Hur som, det ar alltid skont att prata med kompisar hemifran, pa nat satt far man lite distans till allt. Speciellt nar man kanner lite hemlangtan, da ar det extra skont att ha en valkand och trygg rost pa andra sidan luren.

Elinor har precis varit i Sverige, hon sa att hon inte riktigt var redo att komma tillbaks till London och det kan jag forsta, nar man ser de vackra varbilderna hon tagit.  Jag vet inte riktigt vart jag vill komma med det har inlagget....

Ok, hej da.

Frida  ;-)


Kommentarer
Postat av: lisa

ha en underbar dag! :)

2008-04-21 @ 16:46:23
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0