Monday

Idag ar det Tisdag men for mig ar det som Mandag...jag var namligen ledig igar!

Medans Elinor njuter av ledigheten i Sverige sitter jag har och drommer mig bort...spelar egentligen ingen roll vart. Jag klarar mig nog for imorgon ar det bara en manad kvar till Spanien! Hurra!

Helgen var valdigt bra och eventful. I Fredags gick jag med sota Astrid till S-Bar efter jobbet, sen fastnade jag dar och kom inte hem forran vid tva... Needless to say att det inte blev nan boxning for mig pa Lordagen...mycket daligt beteende, skarpning nasta helg! Framat eftermiddagen akte jag hem till Johanna, vi gick ut pa tidig middag pa Strada for att sedan ga till en pub/bar som heter Clapham North. Dar stannade vi sen hela kvallen och hade riktigt trevligt!

Pa Sondagen hade vi forst massor av planer for det var jattefint vader sa vi gjorde oss i ordning for att ga ut, da borjade det sporegna sa vi kollade pa film. Sedan akte vi hem till mig for att sen ga vidare till Primark (jag har kopt lika saker som du Elli=tont) och sedan till Shepherd's Bush dar jag solade solarium medans Johanna skulle fixa nat pa gymmet.  Sen akte vi hem och at Fiskgratang och slappade. Valdigt trevlig helg!

Igar pa min lediga dag akte jag ner till Richmond, dar slog jag tva flugor i en small och traffade Johanna och lamnade tillbaks ett par byxor. Sen bar det ivag hemat for lite stadning foljt av fotbollstraning.

Tyvarr kanner jag mig inte speciellt utvilad for jag sover sa daligt om natterna nufortiden, vrider och vander mig, har mardrommar osv...nagon som har nat tips pa hur jag ska sova battre?

Kram Frida x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0