Oavgjort.

Igar spelade jag forsta matchen i jobbets Champions League. Jag var faktiskt ganska nervos men det ar nog for att jag ar san dalig forlorare. Matchen borjade bra och jag gjorde vart forsta mal efter ca 10 minuter. Ett fint inlagg av en kille som jag touchade in pa volley, med vansterfoten faktiskt! Vart nasta mal var ett sjalvmal av deras malvakt. I halvtid ledde vi alltsa med 2-0. I andra halvlek tappade vi tyvarr pa mittfaltet och slappte in ett mal efter dryga 20 minuter och nar det var fem minuter kvar kvitterade dom till 2-2....kandes ganska snopligt. Det var en bra match anda och nu ar vi laddade for fortsattning. Turneringen kommer att halla pa anda till Juni.

Hur har ni det da?

Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0