Onsdag

Nu har jag antligen gjort mina sista prov innan lovet. Sa otroligt skont! Jag gjorde bra ifran mig pa bada tva sa nu kan jag slappna av. Ett tag i alla fall. Sen har jag franska och cell science tentorna kvar men det ar inte foran i Maj. Sa just nu ska jag bara njuta av ledigheten. Eller ja jag ska jobba heltid i tva veckor + en vecka semester i Sverige men jag slipper tanka pa en massa deadlines.

Ikvall traffade jag Frida pa gamla favorit stallet Henry J Beans pa King's Road. Vi har inte varit dar pa lange nu men det ar nog for att det stallet ar mer utav ett var/sommar stalle.  Vi delade pa en flaska vitt och at nachos.

Nu ska jag hoppa i sang sa jag orkar till jobbet i morgon.

E x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0