Sjalvmal.

Det ar visst inte bara jag som gor sjalvmal. Riise lyckade ocksa med den bedriften igar nar Liverpool motte Chelsea. Dessvarre var jag en riktig trottmossa och somnade innan slutsignalen gick, men anda... Matchen i sig tyckte jag inte var sa varst bra. Nervost och slarvigt tycker jag man kan sammanfatta spektaklet.



Jag hade tankt tipsa om en brun utan sol som jag tycker ar jattebra, men den finns inte att hitta nagonstans pa natet. Ar det skumt? Jag kopte min pa Vitality showen vi var pa. Jaja, jag far val ta bilder hemma och lagga upp. Det ar iallafall en mousse som man smorjer in sig med som det ar tillsatt en sk guidance colour i sa att man ser vart man har missat. Man ser superbrun ut direkt efterat pga denna farg, men det skoljer man bort i duschen sen. Jag ar helnojd och resultatet ar jamnt, naturligt och brunt, inte alls orange. Snyggast ar fargen efter ungefar tre duschar.  Ni ska fa bildbevis!

Nu ska jag ata dadlar och lasa Aftonbladet...ja, och jobba lite kanske...man glommer latt...hehe.

Frida x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0