Äntligen!

Nu är jag tillbaks på fast mark igen, känns bra. Sitter och andas ut efter en oerhört lång dag som jag har sett fram emot med både spänning och bävan. Jag var ju i Hendon och gjorde Day 1 på polistesterna. Det var aktiviteter från 08.00 - 14.30 ungefär och vi hade bara korta 5-10 minuters raster emellan så man blev helt tom i huvudet efter ett tag. Kaffemaskinen gick varm kan jag lova!
Ska jag vara helt ärlig har jag ingen aning om hur det gick. Jag tror att jag gjorde ganska bra ifrån mig på iallafall tre av fem tester, de andra två vet jag inte hur det gick...det är bara att vänta och se. Under tiden håller vi tummarna, ok?! Alla som var där var jättetrevliga och lika trötta och nervösa som jag. Men det var skönt att vara flera för vi peppade verkligen varandra!

Efteråt åkte jag och köpte nya byxor på Zara. Jag tyckte att jag var värd det! :-)

Nu ska jag bara slappa resten av kvällen, tänkte träna men orkar verkligen inte, istället ska jag äta Maltesers och kolla på film. Härligt.

Imorgon är det jobb igen, sen på kvällen ska vi tjejer ut på en drink...jag har en känsla av att det kommer att bli ganska mycket (skit)snack om jobbet...hehe. Jag tar med kameran iallafall!

Kram Frida.

Kollade precis ut genom fönstret, himlen är helt svart, jag anar oväder...mysigt att bara sitta inne då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0