Polen!

Nu är jag tillbaks i Grythyttan efter en jättehärlig helg i Polen där jag har varit konstant proppmätt. Känns som om vi bara åt och åt och gick och gick. Gdansk var lika fint som förra gången, men hjälp vad dyrt det har blivit. Jag shoppade en kavaj och ett par toppar på Vero Moda och insåg (för sent) att jag betalat 50% mer än om jag hade köpt det i Sverige...smart.

Jag var väl ingen mästerfotograf, men brorsans tjej, Pia, tog massor med bilder, så här får ni några av mina, så ska jag lägga upp fler sen.







1; Hela familjen (utom jag). 2; Pia & Robert. 3; Pia och jag äter våffla med glass, så himla gott!. 4: Mamma & Jag.
5; Jag & Pappa. 6; Pappa & Mamma när vi åker båt. 7; Jag poserar på kajen. 8; Vackra Gdansk.
9; Mor & Far vid utsiktsplats. 10; Mamma kollar in i en bunker. 11; Jag vid vacker utsikt. 12; Gdansk.

Nu är jag jättetrött och går på energireserver (kaffe). Har precis färgat håret och ser ut som en tarzan, men det ska nog bli bra...? Nu måste jag läsa mina "läxor" inför polistesterna, sen ska jag sova. Imorgon ska jag upp tidigt och dra ut en tand...usch usch.

Kram Frida x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0