4 flaskor senare..

Kom precis hem efter en vääääldigt lång lunch med LIsa. Vi träffades vid tre för en civiliserad lunch på Wagamama's som slutade fyra flaskor Rose' och nio timmar senare. Hjälp alltså...

Dagen började tidigt då jag vaknade vid nio efter att ha sovit i 12 timmar. Somnade tidigt igår kväll för jag mådde dåligt och var trött. Väl vaken så gick jag en powerwalk på en mil, sen käkade jag brunch innan jag gjorde mig klar för att träffa Lisa. Hon hade färgat håret brunt, skiiiitsnyggt! Nu ska jag banne mig bli brunhårig också...Vad tror ni om det? Iallafall nu under vintern...
Hann även med att handla en fin julklapp till mamma. Alla andra klappar som skulle inhandlas efter lunchen får väl köpas imorgon...vi fick ju annat att tänka på.


1) Lisa i brunt hår. 2) Två Tarzans 3) Lisa utanför The Boathouse.

Vi gick iallafall till Wagamama's, delade på en flaska vin och åt supergod mat, sen efter vinet så dissade vi julklappsshoppingen och gick vidare till The Boathouse där vi träffade ett gäng jättetrevliga killar som vi hängde med hela kvällen innan det var dags att gå hem. Då hade vi hunnit med några flaskor och några pubar till.
Vilken superspontan och rolig kväll!!! Jag som bara skulle vara hemma och äta cheesecake...

Imorgon ska jag träffa Johanna på en fika och julklappsbyte efter en powerwalk, sen på kvällen ska jag till Patte på filmkväll, oj så skoj!!! Vi ska kolla på skräckis och äta onyttigheter.

Nu ska jag sova..hääärligt!

Kram Frida

xxx

Kommentarer
Postat av: Ellebelle

Skulle du prova hur du ser ut i brunt hår eller?

2008-12-21 @ 11:37:44
Postat av: Frida

haha, jaaaa...funkade ju finfint..eller?

xxx

2008-12-21 @ 13:19:39
Postat av: Ellebelle

Mm..jooo:) Vad bra hon passade i brunt hår.



Vad tyckte du om julfest bilderna då? Jag tog inte så många. Jag skickade Sampa&Frida bilderna till dig på jobbet.

2008-12-21 @ 13:54:31
Postat av: Frida

Jag tyckte att de bilderna du har lagt upp var jättefina. Jag kan kolla imorgon med Natalie och Kappan om dom tog några fina också.

Haha, gjorde du, då ska jag skicka dom till honom också...modelejonet Sam med tröjan läckert knyten kring midjan...haha...jisses.

Nu ska jag dra till Patte. Hoppas du har det skönt hemma.

KRAM

2008-12-21 @ 15:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0