Äntligen!

Wihooo! Då har man gjort sista arbetsdagen för 2008! Känns underbart bra. Idag hade vi absolut ingenting att göra så vi varvade så vi hade rast nästan hela tiden. Jag åt en smarrig brownie efter lunch och en jättegod julkaka på eftermiddagen. Åh så gott! Det blev en joggingtur hem som fick väga upp frosseriet! Dessvärre insåg jag försent att min kyl var tom så till middag åt jag en mandarin och en burk tonfisk...uuuhhh....

Ikväll har jag mest packat och grejat här hemma. Ska bli oerhört skönt att komma hem. Jag är lite orolig att jag kommer att frysa om min lilla rumpa för jag äger liksom inga varma kläder. Hmm...långkalsonger kanske vore nåt! Här i London är det så milt väder att man nästan får vårkänslor. Jag har inte ens haft jacka de senaste två dagarna utan en varmare kofta som räcker gott och väl. Inga julkänslor här inte, men det hoppas jag ändra på imorgon när jag kommer hem till vackra Sverige!

Ha det så bra alla vänner, familj och andra läsare. Nästa blogginlägg från mig blir ifrån Sverige.

GOD JUL !

Frida x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0