Besök

Idag har jag som sagt inte gjort så mycket, mest varit hemma och degat. Fast vi hade finbesök här tidigare idag. Emmeli och Malin, mina och Patriks gamla banrdomsvänner, kom på besök. Dom var här och fikade med mig och mamma och sen körde vi lite Wii. Dom är också bara hemma och hälsar på över jul, som alla andra. Dom bor i Oslo annars, så vi har inte setts på år och dar. Så det var kul att få höra lite mer om hur dom har det i Oslo. Fast Emmeli ska snart flytta till Turkiet och bo där ett par månader. Spännande!


Emmeli & Malin. Emmeli kör tennis tror jag.


Malin tittar på brevid.

I morgon ska jag följa med knattarna till Ånnaboda, dom ska prova sina nya längdskidor och jag, pappa och deras mormor och morfar ska följa med och gå runt. Sen kanske vi ska åka pulka också om det går. Hoppas! Jag minns inte ens hur det ser ut där. Sist jag var där var säkert på nån klassutflykt i typ högstadiet.

E x

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej Ellebella!



Vilka fina kort du har tagit! Tack för att du kom och hälsade på oss i söndags!



Lycka till med hemresan och häls Neal!



Kram M

2008-12-29 @ 20:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0