Finally!

Idag har jag antligen lamnat in mitt arbete som jag har kampat med sa lange. Det kanns sa skont!! Jag trodde aldrig att jag skulle bli klar for det var sa himla svart arbete att skriva. Jag har last saaa manga bocker, artiklar och kollat internet for att fa ihop det har. Dom flesta i klassen har verkat lika stressad over det har arbetet som jag, men nu kan vi antligen andas ut. Pete ringde i morse och sa att han att suttit pa ett 24hr bibliotek och jobbat hela natten pa sitt arbete. Herregud det skulle jag aldrig kunna gora. Efter ett par timmar lar man ju inte fatta vad man skriver ens?


Veera forevigade det stora ogonblicket, inlamningen! Ser ni hur glad jag ser ut?

E ♥

Kommentarer
Postat av: Zandra

Wohoo goo ellebelle :P

2008-12-10 @ 20:31:52
URL: http://intofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0