Fynd!!

Det kanns som jag behover catcha upp lite har pa bloggen. Det var ett tag sen sist. Jag ska lagga upp lite bilder fran helgen sen. Men forst, kolla in min nya vaska!



Den har vaskan fyndade jag pa Topshop for £30 (fast med student discount blev det £27). Den hade tydligen kostat £165 fran borjan!! Jag tror att den hade blivit fel markt och egentligen inte kostade sa lite. Det verkar ju konstigt att dom skulle ha gatt ner sa mycket i pris? Vaskan ar av market Oushka och nar jag kollade pa deras hemsida sa hade dom satt rea priset pa £80. Men Topshop kanske har sina egna priser? Hon i kassan var ocksa forvanad over att priset var sa langt. Jag kanner mig valdigt nojd over mitt fynd!

E ♥

Kommentarer
Postat av: Zandra

va fin:)

2008-12-15 @ 22:26:39
URL: http://intofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0