Hej!

Jag har varit en dålig bloggare men jag tycker att det är så skönt att slippa sitta framför datorn när man är ledig...är jag förlåten?

Här har det iallafall varit väldigt kallt. Men jag har väl inte lidigt speciellt mycket då jag mest har strosat omkring hemma i min pyjamas, ätit god mat och myst med Izza.


1) Jag i min nya fina pyjamas. 2) Izza är nyvaken.

Vi har förstås varit ute på sköna promenader också. Vi såg Lodjursspår en dag när vi var ute, spännande!!


3) Vackert va?! 4) Tarzans på sjön. 4) Lodjursspår.

Jag var och klippte mig häromdagen hos Tina. Hennes hund låg och mös i fåtöljen.


"Voff Voff".

Hoppas ni har haft det bra!

Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0