Hemma!

Nu är jag hemma i Kumla! Resan hit gick bra, fast det var lite guppigt ett tag och vi kom iväg senare än vi skulle. Jag var svintrött i morse när min klocka ringde klockan 4! Det känns som om jag knappt har sovit den här veckan, det ska bli så skönt att sova ut i natt.

Snart ska vi klä julgranen här hemma och dricka glögg. Det låter kanske lite väl tidigt att göra det redan idag, men det är bara för att Andreas (min låtsas bror) och hans familj kommer på julmiddag i morgon. Vi hinner inte träffa dom på julafton så vi firar med dom i morgon i stället,  så för äkta julkänsla blir det en pyntad julgran! Lägger upp lite bilder senare.

By the way så har jag mitt svenska nummer på nu om nån vill kontakta mig..för det vill ni väl?

E ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0