Hockey.

I Söndags träffade jag min kompis Henric som jag inte sett på tre år. Skandal! Vi växte upp tillsammans men han har bott i Australien nåt år så det förklarar varför det gått så länge. Nu är han tillbaks i Sverige så jag hoppas vi kan ses något oftare iallafall! Jag ville ta ett kort på honom men fick inte, han skulle skicka ett istället... :-)

På eftermiddagen bar det av till Karlstad och Färjestad-Djurgården. Färjestad vann med 4-1 i en ganska bra match där höjdpunkten var en fistfight!

H O C K E Y !

Igår hämtade min kompis Lina upp mig för att åka till Filipstad och hälsa på Mia. Det var verkligen kul att träffas igen för det blir så sällan. Lina ska ha barn i Mars så min nästa hemresa får nog passa in lagom till dess så man får se bebisen.

Lilla Lina Länk.

Hos Mia fick vi fika och passade på att leka lite med hennes barn, Hugo och Maja. Söta som socker!!!
Vi passade på att skvallra och tycka att det var lite jobbigt när vi insåg att nästa år är det 10 år sedan vi gick ut gymnasiet...men istället för att deppa så sa vi att vi borde ha en reunion! Bra ide' va?!


Hugo och Maja fikar.      Mia och Maja.

Jag måste även passa på att publicera årets fulaste bild:


Den här bilden har väl inte många rätt...?

Nu ska jag snart ut och jogga med pappsen.

Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0