Jag har laddat

Jag har laddat for en eftermiddag av plugg:

Kaffe, godis och lappe star nu i bokhyllan har brevid skrivbordet (det far inte plats pa bordet). Det ar allt som behovs.

Jag hittade foresten mitt pennfodral idag som har varit borta i typ ett halvar. Jag hittade det under en stor dammhog bakom skrivbordet nar jag letade efter min kalender (som nu ar borta i stallet.) Jag har saknat mina rosa highlighters som lag dar i.

Nu kan jag aterga till mitt arbete och highlighta med rosa. Woo.....

♥ / E

Kommentarer
Postat av: Zandra

Jag köpte lite julklappar så nu är jag helt klar! jätte skönt! köpte lite små plock, ljuslykta, skål,pyssel, mm :) det var kul! haha det där med bandidos, ojoj hon är så rolig! jag berättar när du kommer hem. hur går plugget?

2008-12-03 @ 10:57:55
URL: http://intofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0