Jag har skärpt mig!

Ledsen för dålig uppdatering, men jag har inte haft tid...eller ork...eller inspiration...

I Fredags efter jobbet joggade jag hem, sen slappade jag framför TV.n hela kvällen. Jag hade varit sugen på bacon i flera dagar så jag gjorde en English breakfast till middag. Ser kanske inte så aptitligt ut, men jag lovar att det var gott. Jag gjorde äggröra, stekte bacon, champinjoner och rödlök, värmde vita bönor och hade på lite keso på tallriken också. Pappa undrade om vi inte gör annat än äter....Ja, han om någon vet väl hur det går till, det är ju inte för inte jag kallar honom fläskkorven eller fläskkotletten...haha. Skojar bara pappa, du är så smärt så... ehrm...



På Lördagsmorgonen gick jag upp tidigt och träffade Lisa och Natalie på långfika i Wandsworth. Tog tyvärr inga kort för det glömde jag för vi skvallrade så mycket... Sen shoppade jag och Natalie i shoppingcentret. Jag handlade lite julklappar och några skärp till mig själv. Vad tycker ni?


Jag insåg att det ser ut som om min gylf är halvöppen...ja, det kanske den är...äsch.  Jag insåg även att det var svårt att ta kort på sig själv i den vinkeln.

Efter shoppingen tog jag mig en joggingtur i kylan och regnet innan det var dags att bänka sig framför den spännande finalen i The X-Factor!!! Vad bra det var! Jag hade näsdukarna redo och det behövdes verkligen, jag tjöt typ konstant...det är ju så mycket känslor inblandade för deltagarna och jag är ju så blödig...Bra var det iallafall och finalisterna var grymma!

Pratade med Mamma och Pappa i telefon, dom hade främmande som man säger. Alltså kompisar på besök. De var fnissiga som tonåringar...Om jag själv hade varit tonåring fortfarande hade jag nog beskrivit deras beteende som
P I N S A M T ! Haha.

Imorse tog jag mig en joggingtur i dimman, det var ganska skönt ändå.


Jag har spenderat ett par timmar i Clapham idag för att handla lite fler julklappar, hittade exakt det jag ville ha till Johanna, men den till Elinor var slut...fasen...mitt hopp är att det finns på en annan affär! Håll tummarna!

Ikväll har jag egentligen två erbjudanden, bio med en kompis eller middag hos Johanna, men efter att ha kommit hem och ätit en massa mat så känner jag inte alls för att gå ut så jag ska nog stanna inne och måla naglarna. Spännande.

Imorgon har jag fotbollsträning med efterföljande julavslutning, dvs drinkar på puben och på Tisdag ska vi ha intern match, det ska bli väldigt kul!

Elinor ska jobba hela veckan, wohooo!

Hoppas ni har haft en bra helg!

Kram Frida.

Kommentarer
Postat av: Ellikaramelli

Jag gillar det bruna skarpet.

2008-12-15 @ 23:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0