Julafton hos Haraldssons.

Vi firade ju jul i Lördags i vår familj. Det var en trevlig dag som började med en joggingtur, en sväng till Systembolaget och melodikrysset. Sen var det dags för julbord.

1) Izza, Robert och Pia. 2) Pappa och Mamma.

Sen blev det underhållning av hög klass då jag jonglerade med mandariner...(Notera att jag har pyjamasbyxorna på mig...)


Kass bild och kass jonglör. Ser ni att jag har klippt lugg? Nej, det gör ni väl inte för det är en mandarin i vägen...

Sen blev det julklappsutdelning. Jag fick nya joggingskor och en resväska bland annat. Jag är så nöjd.


Izza fick ett nytt fårskinn som hon somnade på direkt.

På kvällen kollade vi på Mamma Mia, pappa fick den i julklapp, jag hade faktiskt inte sett  den innan, förutom som musikal förstås, den var ju riktigt bra!

God Jul.

Frida x

Kommentarer
Postat av: Ellebelle

Tarzan jonglor:) Men fin pyamas var det i alla fall!



x x

2008-12-30 @ 18:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0