Julfesten


Igar hade vi var arliga julfest pa jobbet. Det var skoj! Vi dansade en massa. Fast jag fick jatte ont i fotterna mot slutet sa det var lite jobbigt, men utover det sa var det roligt. Jag hinner inte skriva sa mycket mer om festen for jag maste duscha, packa klart och ga och lagga mig eftersom jag ska upp valdigt tidigt i morgon bitti och flyga till Sverige. Frida kanske kan skriva mer om det vid nagot tillfalle. Har ar i alla fall lite bilder fran kvallen. Jag tog visst inte sa manga bilder. Men det betyder val att jag hade fullt upp med att ha roligt? Eller?


1. Forberedelser infor kvallen; guldpuder i mangder och flera liter harspray! 2. Tracy och Natalie i bussen pa vag till festen. 3. Tva lattjo lajban clowner. 4. Natalie som forsoker att se naturlig ut...


5. Will. 6. Skandinaverna. 7.Reception teamet. Alla utom chefen (som tar kortet) och Laura som ar bortrest. 8.Min granne tillsammans med Frida lite senare pa kvallen.

E x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0