Julklappsbyte

Idag har jag som Frida redan berattat varit hemma hos henne pa julfirande. I julklapp fick jag fick ett fint halsband och en duschcreme som luktade saaa gott, den luktade typ godis. Det blev lite stressigt ikvall eftersom i morgon ar det julfest pa jobbet sa det ar en massa som ska forberedas, plus att jag ska till Sverige pa lordag morgon och inte ar hemma i morgon kvall sa maste jag tvatta klader och sant dar. Som vanligt nar jag ska aka hem sa blir det packning i sista minuten. Det blir ju sa latt att man glommer nat da.


1. Frida pa jobbet idag. 2. Jag pa jobbet. Ser ni tarzan i bakrunden? 3. Mitt paket till Frida.

Nu maste jag skynda att fixa det sista, sen maste jag sova.

E x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0