Julpyntning

Det var ett tag sen sist! Jag har varit valdigt upptagen med mitt plugg dom senaste dagarna, men snart sa ar det over for i ar. Jag langtar!!

Idag har Neal stadat och gjort fint har hemma medans jag som vanligt har pluggat mestadels utav dagen. Men jag har i alla fall julpyntat lite har hemma. Titta sa fint det blev! Julbelysning i oppna spisen ar sa mysig nu nar det ar morkt ute. Vi har ju ingen julgran sa belsyning far vara dar i stallet.



Ikvall kommer Frida och Patrik over pa "advents fika" som Frida kallar det..hihi. Visst later det vuxet? Vi ska dricka glogg och ata pepparkakor, sen skulle Patrik ta med sig Dumle ocksa.

E x

Kommentarer
Postat av: Zandra

ser mysigt ut :)

2008-12-08 @ 20:13:13
URL: http://intofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0