Priser!

Idag har jag delat ut en massa priser till höger och vänster...Priset för världens längsta och tråkigaste dag någonsin gick till: Idag, den 22 december. Priset för mest omotiverade människa gick till mig, jag vann även förstapris i bitterhet... Haha. Jag behöver knappast tillägga att det suger att behöva jobba idag och imorgon...? Kontoret kändes helt öde precis som Londons gator imorse. Ganska skön känsla ändå. Alla på jobbet gick omkring och tyckte synd om sig själva...

Jag joggade hem efter jobbet och det gick jättebra, fast jag behöver nya trainers, får ganska ont i benhinnorna. Tänkte jag skulle packa men har fastnat framför tv:n...det är nåt program om UFO:n.

Igår spenderade jag eftermiddagen hos Patrik efter att ha varit pa en jättelång powerwalk igen. Jag, Patte och David träffades på Sainsbury's för att inhandla massor av onyttigheter och götterier. Vi stötte även på Neal som passade på att äta skräpmat nu när Elinor är i Sverige.


1) Hehe, överdrivet eller? Chips, dip, pizza och choklad. 2) Smile 3) En tönt 4) En nörd

Vi kollade på Tropic Thunder som var skitrolig och Untraceable som var helt ok. Vi lade även in musik på min iPod och upptäckte lite nya svenska låtar som Dannys och Per Gessles nya singlar. Vi gillade!!!

Nu ska jag hänga tvätt, sen kolla på TV.

Grattis förresten till Foster + Partners (där vi jobbar) som har vunnit både Slussen Masterplan competition och att tillsammans med Aston Martin designa Routemasters nya bussar i London, som förövrigt är skitsnygga! Hurra vad kul!! Ta er en titt vet ja!

Kram på er alla!

Frida

Kommentarer
Postat av: Ellikaramelli

Eftersom Neal alltid är sååå nyttig när jag är hemma menar du?:)



Det ser ut som att ni dippar hudkräm på andra bilden..hehe.

2008-12-22 @ 22:25:15
URL: http://receptionen.blogg.se/
Postat av: Frida

hehe, är han inte det menar du? Han såg lite skyldig ut... :-)

Ja, en väldigt god hudkräm, sourcream and chives.

Hade varit godare med Tacodipp förstås... ååhhh.

Kram

2008-12-22 @ 22:40:00
Postat av: Neal

stop telling on me Frida!! i only ate salladhuved.

2008-12-23 @ 10:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0