Tillbaka

Nu ar jag tillbaka i London! Jag fick ga upp svintidigt i morse for att aka till flygplatsen och pappa med eftersom han skjutsade mig. Klockan 3.30 akte vi hemifran!  Jag skulle egentligen ha akt igar kvall, men Ryanair andrade mitt flyg till en san har dum tid. Aven om det var jobbigt att aka tidigt sa var det ju skont att komma till London pa morgonen i stallet for pa kvallen, det ar ju roligare att hinna med att gora saker i stallet for att ga och lagga sig direkt. Idag har vi hunnit med en hel del:  stadat lite har hemma, handlat mat, bytt julklappar med varandra och kollat pa en film. I morgon ska jag rycka tag i mig sjalv och forsoka plugga lite under dagen, det ser jag inte fram emot. Usch. Men sen blir det party pa kvallen forstas.

Har ar tva bilder fran nar jag traffade Sia igar, som jag inte hann lagga upp innan jag akte tillbaka. 

Sia och jag fikade pa Bara Vara, eller ja Sia at frukost...


..och jag fikade pa kaffe och muffins. Sen gick vi en svang pa stan innan jag var tvungen att aka.


Har ar en bild pa mina mysiga tofflor jag fick av Neal idag. Vi har svinkallt har hemma just nu sa det passar mig perfekt. Sen kan man aven skympta mina mysbyxor jag fick av mamma i julklapp pa bilden. Mys pys..

E x

Kommentarer
Postat av: Frida

Perfekta tofflor så du kan smyga omkring hemma så inte Sam hör dig! :-)

Gott nytt år förresten!!

Ska vi fika på Söndag när jag kommer? Samma tid som förra gången, vid ett skulle jag tro. Vore kul och catcha up!

Kram och hälsa alla.

2008-12-30 @ 20:08:53
Postat av: Sia

Jag ser ut som en jätte om man jämför mig med skylten på gatan.. Hehe

Kul att se dig en sväng även fast den blev kort.

KRAM

2008-12-31 @ 00:05:12
Postat av: Alina

jättefin blogg! :)

2008-12-31 @ 00:12:51
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygging tror du jag har detbra i paradiset eller det ar underbart gott nytt ar!!!!zandra

2008-12-31 @ 11:33:18
Postat av: Ellebelle

Sia: Ja om man inte ser att du sitter hogre upp sa gor det ju det..hehe:) Ja precis! Vi far planera det dar battre nasta gang!



Frida: jo det var tankt sa. Han ar nog inte hemma nu, har inte sett biken utanfor. Ring nar du narmar dig Victoria. Gott Nytt Ar!!!

2008-12-31 @ 13:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0