På besök hos Csilla lilla



Ikväll har jag varit hemma hos Csilla och hälsat på, eller ja hemma hos hennes föräldrar hemma i Hällabrottet. Jag tror inte vi har träffats sen förra jul? Jag är inte säker. Vi är inte hemma samtidigt så ofta. Så det var kul att träffas igen!



När jag kom hem till Csilla satt hennes lillasyster Johanna och hennes kompis och bakade pepparkakor och Csilla och hennes mamma malde nötter (första bilden) som skulle användas till ungerska bakverk som skulle göras inför jul. Sen fick jag nybakade pepparkakor när dom var klara och lite annat fika (som jag inte minns namnet på) och efter det hade vi julklappsbyte. Sen gick vi på promenad genom Hällabrottet. Jag hade tänkt att vi skulle gå på promenad i solen för det var sånt vackert väder idag, men solen hann gå ner så det var jätte mörkt ute när vi började gå. Fast korten blev rätt snygga då faktist. Min vita jacka och Csillas vita Mössa lyser upp i mörkret. På vissa kort jag tog på Csilla ser man bara hennes mössa och inget annat...



I morgon är det julafton!! Längtar!

E ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0