Julafton hos pappa

Här kommer lite bilder från julen hemma hos pappa igår.


1. Fanny kör charader och jag och Nelly gissar. 2. Sofie tittar på och messar. 3. Nelly, Fanny, Sofie och Alice.


4. Fanny och Snuttan myser framför Kalle Anka. 5. Nelly äter godis. 6. Pappa provar sina trumpinnar (med ljud) som han fick i julklapp av mig och Patrik. 7. Sofie och vi kör en lek där man ska gissa vilken person eller seriefigur man har skriven på sin egen lapp som man har i pannan. Jag skrev tomten till Sofie, men hon trodde att det var gud..hehe. Eftersom han inte bodde i Sverige och Fanny sa att han finns överallt.

E x

Kommentarer
Postat av: Zandra

Det gick fint :) men jag är skit seeg idag , har vart ute i solen & promenerat jätte skönt! vad har du för dig?

2008-12-25 @ 14:04:20
URL: http://intofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0