Näst sista dagen


Nu har jag precis kommit hem efter en kort promenad med Laine och hans hundar. Fy vad kallt det är ute nu..brr.


Idag har jag och mamma varit hemma hos mormor och ätit mat, fikat och gått på promenad. Som vanligt så får man massor att äta är man är där! Dessa fina bakelser på bilden hade mormor gjort till oss. Mormor är så snäll så.


Nu har jag bara en dag kvar här hemma. Det är ju lite tråkigt, men samtidigt ska det bli skönt att komma hem till lägenheten igen. Jag har ju fortfarande ett par dar ledigt när jag kommer tillbaka, fast jag måste plugga lite...usch.

Elinor ♥

Kommentarer
Postat av: patrik

ooj, hade mormor gjort dom själv!? va fina dom var! :-) ja du, det har börjat bli rätt kyligt här i london också!! är det nyårsafton du kommer hem lr? lr äre imorron du åker?

2008-12-29 @ 20:14:13
Postat av: Nonne korven

Ja det hade hon!



Nu ar jag hemma:) Kom hit sa far du julklapp!

2008-12-30 @ 19:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0