Julmiddag


Här kommer lite bilder gårdagen. Mamma och Carsten har precis köpt Nintento Wii för att barnbarnen (Carstens) och andra ungar som kommer på besök ska ha nåt att göra när dom är här och hälsar på, men Carsten (bilden) verkade tycka att det var rätt kul han också! Själv har jag inte provat än, men jag ska. Den andra bilden är på en vaniljglögg som vi drack härom dagen, den var riktigt god! Eller ja.. god för att vara en glögg i alla fall. Rekommenderas!

Igår eftermiddag kom Andreas + familj och hälsade på här hemma och åt julmiddag. Det var en massa stoj och lek hela kvällen med Wii och leksaker.


1. Andreas med sin dotter Tilja som var tomte nisse i alla fall dom först 5 minuterna. 2. Farfar Carsten och Tilja. 3. Mamma. 4. Storasyster Gabby hjälper Tilja att köra sin bil som hon fick i julklapp. Cindy kollar på. 5. Cindy vilar upp sig brevid sin snuttefilt efter en lång dag med massa lek.

Senare på kvällen åkte jag in till Zandra för lite partaj. Zandra bjöd på vin, drinkar och snacks. Efter ett tag kom Zandras kompis Frida över också. Sen gick vi vidare till Björnstugan, det var bra musik och vi dansade en hel del. Men det var inte så roligt folk ute. Fast det är väl inte så många som går ut på en Söndag här hemma?



Jag glömde batteriet till kameran hemma så jag kunde inte ta några bilder hemma hos Zandra. Typiskt! Zandra tog några kort hon i stället.

Sen sov jag över hos Zandra eftersom det är omöjligt att komma hem till Kumla mitt i natten. Jag och Zandra låg och snacka så länge att vi inte somnade förän klockan 4 på morgonen! Det blir ju så när man inte ses så ofta, man har ju så mycket att prata om. Vi sov kanske i 4 timmar i natt. Det känns nu för jag börjar bli riktigt trött.. zzz.

E x

Kommentarer
Postat av: Zandra

haha ja, joo men det är bättre men jag är trött & seeg men jag har mått jätte illa idag. har inte kunnat äta något än :) hehe... vad hittade du & susanne på idag då?

2008-12-22 @ 17:47:11
URL: http://intofashion.blogg.se/
Postat av: Neal

http://www.fosterandpartners.com/News/356/Default.aspx



have you seen this??

2008-12-22 @ 17:55:19
Postat av: Ellebelle

Yes I know Neal:)

2008-12-22 @ 18:26:12
Postat av: patte

va fint du hade gjort ditt inlägg! :-)

carsten har blivit hårdrockare eller? hehe...

2008-12-22 @ 18:47:21
Postat av: Frida

Vad fina ni är!!!

2008-12-22 @ 20:29:48
Postat av: Ellebelle

Javisst blev det fint?:) Jag bockar och bugar.

2008-12-23 @ 00:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0