Uttryck fran forr

Nu har jag precis kommit hem fran adventsfika hemma hos Frida, vi hade jatte skoj som vanligt och skrattade en massa. Vi pratade om en massa roliga minnen vi hade fran barndomen och tonaren och om alla uttryck man anvande da. Ett uttryck som anvandes flitigt och som alla foraldrar retade sig pa var ju: "ska vi va?". Jag minns att man alltid sa: "Nej vi ska inte leka, vi ska va". Frida och Johanna sa alltid till sina foraldrar: "men gud vad ni ar branda" nar dom inte fattade nanting. HAHA! Det har jag aldrig hort talas om. Det kanske aldrig kom till Kumla?
Jag minns en gang nar pappa skjutsa mig och nagra kompisar till ett mellanstadiet disco och vi bad att bli avslappta lite innan for vi skulle val se lite coola ut nar vi anlande (eller nat sant) sa att ingen skulle se att vi hade fatt skjuts, sen nar han hade slappt av oss akte han forbi och tuta och vinka sa alla glodde.. hahaha.. Guuud vad pinsamt jag tyckte det var.

Det blev inga kort fran kvallen, men jag tog lite kort under dagen fran jobbet som jag lagger upp i stallet.


Jag vet inte om jag far lagga upp den har bilden pa Frida eftersom jag inte har bett om tillatelse, men den ar ju sa himla rolig att jag bara maste. Visst ser Frida valdigt obekvam ut har?


I morgon aker Laura hem till Australien och ska vara dar i en manad. Have a nice trip Laura!

Det gar fortfarande att rosta pa basta kaffe reklam, i morgon utser vi en vinnar bild. Sa glom inte bort att kolla in har i morgon for att se resultatet!

E ♥

Kommentarer
Postat av: Laine

Elinors pappa = hjälte! Vilken lirare!

2008-12-11 @ 16:45:18
Postat av: Zandra

I almby?! fas bakom universitetet. men plogarna i örebro är så himla slöa- de börjar ploga nu på kvällen .. men det är jätte mysigt med så mkt snö! :)

2008-12-11 @ 19:32:36
URL: http://intofashion.blogg.se/
Postat av: Ellebelle

Laine, varfor rostade du aldrig? Visserligen var det en dag for sent men jag kunde ha gett dig special treatment!

2008-12-13 @ 00:45:35
Postat av: Laine

Jag röstar på Frida!

2008-12-17 @ 19:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0