Helgen

I helgen var som sagt Nina har och halsade pa. Vi hade en ganska busy dag pa lordagen. Forst at vi tacopaj hemma hos mig och akte vi in till Oxford Street for lite shopping, det var ganska jobbigt for det var helt sjukt mycket folk pa stan. Vi sag pa nyheterna dagen efter att det var den varsta dagen pa aret. Inte att rekommendera! Men Nina ville sa garna passa pa att shoppa lite nar hon var i London. Sen pa kvallen vart det vin och ost har hemma och senare pubrunda. Vi borjade pa lokala har runt hornet och avslutade pa en nattklubb i Victoria (som det kostade skjortan att ga in pa) som inte var sa varst bra. Pa vagen mellan tva stallen sa foll Nina pladask pa marken och lag raklang som ett kryss..haha. Sen gick hon och klaga i typ en minut pa att hennes kna gjorde saaa ont, sen glomde hon bort det helt tills dagen efter da hon upptackte ett blamarke pa benet.


1. uppdukat och fint har hemma. 2. Jag pa puben. Nina forsokte ta en massa naturliga kort pa mig. 3. Nina som ehh kollar pa vaggen. 4. Nina pekar.

Vi hade tankt att aka in till stan pa sondagen men i stallet satt vi hemma bakis bada tva och kollade pa reprisen av X-factor finalen.

Nej nu maste jag gora lunch lada snabbt och sen sova.

E x

Kommentarer
Postat av: En hemlig jävel

Ring idag om du är på jobbet, lovar att kanske svara! Jullov för mig nu!

2008-12-17 @ 12:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0