Viktiga mail

Jag och Frida mailar varandra konstant pa jobbet. Det kanns som vi alltid har sa mycket att prata om. En massa viktiga grejer som behovs diskuteras. 

 

Mail konversation idag pa jobbet:

Jag: Hej.

Frida: nej

Jag: Va?

Frida: Jag ar lite trott efter dina hot och trakasserier sa jag har  bestamt mig for att ta en break fran dig.

Jag: Mmm..eller hur.

Frida: Sadarja, nu ar breaken over!

Hej.

Jag: Haha. Den varade lange. Janet hanar dig (at din "break").

Frida: Men vilken skvallerballe du ar.

Jag: Haha… vada skvallerballe? Var det en hemlis eller? Hon undrade ju vad jag skrattade sa at.

Frida: Du ar en skvallerballe som berattar allt for hela omvarlden. Plakat och megafon pa torget liksom, det ar du. Kan aldrig behalla en hemlis.

Jag: HAHA… ja eller hur! Jag behaller alltid hemlisar!! Men eftersom jag inte visste att det har var en hemlis sa berattade jag for Janet.

Frida: Jag tyckte att det var personligt och hemligt och jag delade det bara med dig.

 

E x

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0