Viloläge...

Idag på morgonen var mamma och jag ute och gick och tog lite fina naturbilder.


Ett vattenfall på en sten som frusit.


Visst ser det kallt ut? Men vackert...

På eftermiddagen joggade jag och farsan, det gick väldigt bra och när vi kom hem belönades vi med:


SMÖRGÅSTÅRTA!!

Såhär har det sett ut mest hela tiden hemma hos oss:

Jag och Izza i "viloläge" i soffan. Är det semester så är det!

Imorgon ska jag upp tidigt och åka in till Örebro till mina kompisar Stina och Ella och fira nyår. Vi ska träna, sola och bada bubbelpool på förmiddagen innan bubblet i poolen byts mot lite starkare bubbel, god mat och kära vänner. Kan det bli bättre?

Hur ska ni fira nyår?

Nu ska jag kolla på hockey på tv.

Kram Frida.

Kommentarer
Postat av: cilla

Ja vi hurtbullar har i Madrid ska ju Springa 1 mil pa sjalvaste nyarsafton :)

halsa koner'a sa mycket sa ses vi pa fredag!

K R A M och gott nytt ar!

2008-12-30 @ 21:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0