Helgrapport.

Fredagen var lugn och skon. Jag pysslade lite hemma innan Simon kom och sov over. Pa lordagen at vi frukost i sangen innan Simon akte till sin rugby och jag gick pa Polisgrejset.  Pa kvallen akte jag ner till Richmond for att traffa Laura pa Tapas och vin. Vi hade en jattetrevlig kvall och barhoppade lite innan jag akte hem vid halv tolv. Ville inte stanna ute langre eftersom jag var tvungen att ta taget hem sjalv. Klockan halv tre vacktes jag av min kara pojkvan som sjong i luren...

Pa Sondagen traffade jag Johanna pa kaffe och jobbsnack innan Simon och jag gick pa bio (Jumper) for att sedan ata pizza. Det var sa gott men syndigt!

Nu ar snart Mandagen over...det ar forresten min namnsdag idag, sa HURRA for mig!



Kram Fx

Kommentarer
Postat av: Ellikaramelli

Grattis pa namnsdagen=)

2008-02-18 @ 19:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0