Holidays - Happy days.

Snart bar det av till Sverige, det ska bli underbart. Jag ska traffa familjen, vanner, hund, shoppa, sola och ha det bra! Wohoo!
Jag funderar dessutom pa att ta nan langhelg nagonstans varmt lite langre fram i var. Eller kanske bara hem och njuta...

I sommar har jag inget planerat an men vill garna hem minst en vecka, garna tva, sen kanske ta en vecka framat hosten till kanske USA eller bara till varmen lite narmre, beror pa pengar och sallskap forstas!

Har kommer en lyckad bild fran beach 2007... :-)



Kram Fx

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Amäh! Fy fan vilken äckligt härlig bild... längtar ihjäl mig efter en härlig sommar a´la -97 på guldkusten!!!
Puss o kram vännen

2008-02-26 @ 23:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0