Hot yoga

Hej!

Jag ar sa seg pa att skriva. Det ar valdigt mycket i skolan just nu. Men i veckan har jag i alla fall hunnit med att prova pa "Hot Bikram Yoga". Det ar alltsa som vanlig yoga men man utovar det i ett varmt rum. Jag tror det ar ca 30 - 35C varmt. Passet ar 1,5h langt sa man hinner blir valdigt varm och svettig under den tiden. Det var jatte hafitgt men ocksa jatte jobbigt. Man maste dricka en massa vatten under tiden sa man inte kolapsar. Efterat var jag sa svettig att det kandes som om jag hade tagit en dusch sa blot var jag. Jag vet inte exakt varfor man gor det i ett varmt rum men jag kan tanka mig att det ar utrensande for kroppen.
Jag har forovrigt borjat gora "vanlig" yoga en gang i veckan. I like.



I helgen blir det plugga, plugga... Hoppas aven pa sol sa att jag far ta en harlig promenad.

Ha en bra valentine.

E x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0