Hyde Park

Har kommer ett inlagg fran mig vilket ar ganska sallsynt numera.
Idag har det varit toppen vader har i London. We like. Solen stralade hela dagen och det var riktigt var kansla ute. Det var verkligen varmt. En del gick till och med runt i t-shirt idag. Vilket ar lite val overdrivet for min del. Sa jag och Neal passade pa att ta en lang promenad till Hyde Park i morse. Vi kopte kaffe och promenerade runt inne i parken. Mys.



Ikvall ska vi ivag och traffa Frida och Simon. Hon ringde preics och foreslog tapas ikvall och tapas blir det. Yummi. Just nu sitter jag har framfor datorn med olivolja runt nagelbanden och honung pa lapparna. Ibland har jag honung (organic) i hela ansiktet som jag har ca en halvtimma innan jag skoljer bort det. Det ska ge en mjuk och fin hy. Plus att honung innehaller en massa antioxidanter som ar bra for huden. Jag tycker att det funkar. Sen ar det ju Inga kemikalier. Jag gillar att prova lite natural alternetives till vanliga produkter. Neal tycker att det ar konstigt att jag har "mat i ansiktet".

Ha en trevlig kvall.

E x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0