Mandag


Tjena mittbena alla lasare. Hur har helgen varit? Vi har ju, som Elinor rapporterat, haft kanonvader. Stralande sol och ganska varmt. Jag gissar att en stor del av Londonborna ligger sjuka idag efter att ha kastat av sig kladerna och njutit av "sommarvarmen"....

Jag och Simon motte upp Elinor och Neal pa Lordagskvallen for Tapas och vin. Det var en jattetrevlig kvall. Vi blev lite smafulla allihop tror jag. Pa Sondagen skulle vi sova lange men vaknade innan nio. Simon var duktig och joggade medans jag latade mig. Sen akte vi ner pa King's Road for att handla lite at Tarzan innan det blev lunch, vin och rugby pa Henry j Beans. Det var trevligt. Val hemma igen sa tog vi igen oss lite och kollade pa TV. Det blev en ganska tidig kvall sa idag ar jag pigg.

Hur har er helg varit?

Kram Fx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0