My weekend.

Helgen blev inte direkt som planerat efter att lordagsmorgonen bjod pa ett avslut pa mitt forhallande. Jag orkade inte mer och var tvungen att vara arlig mot mig sjalv. Jag har matt otroligt daligt den senaste tiden men har visat mig stark utat, det holl inte langre for jag var mentalt nedbruten, ingen sjalvkansla och jag kunde inte vara ensam med mig sjalv for han hade sakta brutit ner mig, medvetet eller omedvetet spelar ingen roll nu for jag ar sa LYCKLIG!!! Jag har hittat tillbaks till mig sjalv och har matt sa fantastiskt bra denna helg och gillar mig, starka, coola, snygga och fabulosa FRIDA!

Hursom, jag var ju sjalvklart ledsen under dagen, men sen tog mina underbara vanner och jag beslutet att ga ut. Det var tamejfan den roligaste kvallen jag haft pa mycket mycket lange! Vi drack vin och gjorde oss snygga och hade en perfekt girls night out! Johanna skojade och drog pa sig en gammal jacka och tog varan gitarr och det var som en scen ur en 70-tals film...we laughed til we cried! Vi gick till The Idle Hour i Putney och drack en herrans massa vin innan jag stapplade hem forst av alla pa extremely high heels...hur fan jag lyckades vete gudarna...vi var iallafall snygga som tusan! :-)

image287
Saturday night!

Kvallen blev superfun och vi blev alla jattefulla.

Tack for underbara vanner!

Nu vander vi blad och tar nya friska tag!

Fx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0